Skip to content
logo Data Ostrava

Data

ikona ikona

DashboardDashboard

Navigace
  • Jak pracovat s daty
  • Vzdělávání
  • Obyvatelstvo
  • Sport
  • Bezpečnost
  • Doprava
  • Rozvoj města – participace
  • Rozvoj města – ukazatele
Úvodní stránka Zpět na data.ostrava.cz

Rozvoj města – ukazatele

Klíčové pro úspěšnou realizaci strategického plánu je měření a hodnocení výsledků, výstupů a dopadů ve vazbě na priority a strategické cíle města. Ukazatel úspěchu je číselně vyjádřenou hodnotou, která poskytuje informaci o úspěšnosti realizace strategických projektů, opatření nebo aktivit a snaží se o co možná nejkonkrétnější vyjádření požadovaných změn, kterých chceme v Ostravě dosáhnout. Následující dashboard zobrazuje 34 pečlivě vybraných a vyčíslených ukazatelů. jejich každoroční hodnocení má za cíl zjistit a analyzovat monitorované informace, interpretovat je do klíčových zjištění a formulovat doporučení směrem k vedení města Ostravy a dalším aktérům, kteří mohou ukazatele, které nenaplňují plán, ovlivnit požadovaným směrem. Ukazatele sledujeme v 7 strategických cílech – PROPOJIT MĚSTO UVNITŘ I SE SVĚTEM; OŽIVIT CENTRUM MĚSTA; BÝT CENTREM PRVOTŘÍDNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ; ROZVÍJET MIMOŘÁDNÉ PROSTŘEDÍ PRO PODNIKÁNÍ A INOVACE; PODPOROVAT KOMUNITNÍ ŽIVOT A ZAPOJOVAT OBYVATELE DO ROZVOJE MĚSTA; KULTIVOVAT PROSTŘEDÍ PRO ŽIVOT VŠECH GENERACÍ a PŘIBLÍŽIT MĚSTO PŘÍRODĚ A ŠETRNĚ NAKLÁDAT SE ZDROJI.

Klíčové pro úspěšnou realizaci strategického plánu je měření a hodnocení výsledků, výstupů a dopadů ve vazbě na priority a strategické cíle města. Ukazatel úspěchu je číselně vyjádřenou hodnotou, která poskytuje informaci o úspěšnosti realizace strategických projektů, opatření nebo aktivit a snaží se o co možná nejkonkrétnější vyjádření požadovaných změn, kterých chceme v Ostravě dosáhnout. Následující dashboard zobrazuje 34 pečlivě vybraných a vyčíslených ukazatelů. jejich každoroční hodnocení má za cíl zjistit a analyzovat monitorované informace, interpretovat je do klíčových zjištění a formulovat doporučení směrem k vedení města Ostravy a dalším aktérům, kteří mohou ukazatele, které nenaplňují plán, ovlivnit požadovaným směrem. Ukazatele sledujeme v 7 strategických cílech – PROPOJIT MĚSTO UVNITŘ I SE SVĚTEM; OŽIVIT CENTRUM MĚSTA; BÝT CENTREM PRVOTŘÍDNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ; ROZVÍJET MIMOŘÁDNÉ PROSTŘEDÍ PRO PODNIKÁNÍ A INOVACE; PODPOROVAT KOMUNITNÍ ŽIVOT A ZAPOJOVAT OBYVATELE DO ROZVOJE MĚSTA; KULTIVOVAT PROSTŘEDÍ PRO ŽIVOT VŠECH GENERACÍ a PŘIBLÍŽIT MĚSTO PŘÍRODĚ A ŠETRNĚ NAKLÁDAT SE ZDROJI.

Zobrazit více
Úvodní stránka Zpět na data.ostrava.cz
  • Přístupnost
  • Mapa webu
  • Cookies
  • Kontakty
  • Vzdělávání
  • Obyvatelstvo
  • Bezpečnost
  • Sport
Zpět na úvod

Magistrát města Ostravy, Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava. Všechna práva vyhrazena - použití obsahu nebo jeho částí je možné pouze se souhlasem Magistrátu města Ostravy. Webové stránky jsou ve správě společnosti OVANET, a.s.

Magistrát města Ostravy, Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava. Všechna práva vyhrazena - použití obsahu nebo jeho částí je možné pouze se souhlasem Magistrátu města Ostravy. Webové stránky jsou ve správě společnosti OVANET, a.s.

Zpracování cookies
Používáme cookies k optimalizaci webových stránek a služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}